MUS


I torsdags var jag på makeup store och blev sminkad. Då fick jag ju också såklart välja lite produkter. Så jag tänkte visa vad det blev.




Sensitive Foam Cleanser - Deras ansiktiscleanser. Det lilla jag har hunnit testa den har den varit jättebra. Den luktar fräscht och huden känns ren och mjuk.

Liquid Foundaiton - En oljebaserad foundation som passar till torr hy. Den är halvtäckande och känns inte mycket på huden. Men det är lite för tidigt att säga om jag riktigt gillar den eller inte. 

och till sist... 
Cake Eyeliner - Åhh, jag älskar redan den. Jag var lite skäptisk innan eftersom jag har haft cake eyeliners som mest har blivit lite grå. Men den här går verkligen att få extremt svart och man får bestämma konsistensen själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0