Sunday

Hej.

Har haft en väldigt lugn dag idag så sminket fick bli rätt enkelt med markerad globlinje och eyeliner.
Jag testade min foundation från makeup store igen idag. Jag kommer inte riktigt överens med den. Jag tycker att det känns väldigt torr, även fast den är oljebaserad och det känns som att jag får finnar av den.
Sen tycker jag inte att den täcker så bra heller.. Hmm.
Jag fortsätter testa, kan ju vara att jag är ovan med flytande foundations också. 

Enjoy!

Ansikte: 
MUS liquid foundation - Milk 
MUS blush - Power
Maybelline Fit Me Concealer - 15

Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Wet and Wild Palett - Vanity
MUS cake eyeliner - Black
IsaDora Inner Kajal - Satin White
MaxFactor False Lash Effect 













Kommentarer
Anonym

Men tack så mkt, gumman!

kul att du hänger kvar :)

2012-04-09 @ 23:15:11
URL: http://faceart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0