Driving to the corner where I hope you are..

Hej!
Jag blev så less här i veckan när jag hade målat naglarna. Jag hade fixat dem med överlack och hela köret. Dom va nästan perfekta. Men på morgonen när jag vaknade dagen efter va naglarna helt mönstriga, ihopkladdade ni vet.. Inte alls kul.

Jag hade hört mycket bra om Seche Vite. Topplacket som skulle få nagellacken att torka på ett kick. Jag har dock varit lite skeptisk. Speciellt eftersom det kostar en del. Men jag bestämmde mig för att köpa det.

Jag provade det igår och jag måste bara säga att det är helt fantastiskt. Det får naglarna att bli glansiga och fina. Utan några märken i sig. Och det torkar hur snabbt som helst. I vanliga fall brukar mina nagellack inte bli genomtorra på flera timmar.


Ja, så jag måste helt klart säga att jag rekomenderar detta topplack.                                                                 Det är värt varje krona för hur fint resultatet blir.


Jag köpte mitt på Kicks, 129kr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0